Uteområdet

I barnehagen har vi et stort og flott uteområde hvor barna kan få utfolde seg

I barnehagen vår har vi et stort og variert uteområde hvor barna kan utfolde seg. Området er kupert og innbyr til mange ulike former for lek, aking, sykling mm. Vi har en stor og god sandkasse, klatretrær, sklie,  disser, kråkereir og en humpedisse.

Nå har vi planer om en skikkelig oppgradering av uteområdet vårt, for å få en enda mer innbydende og funksjonell lekeplass. Vi er i gang med å hente inn forslag og pristilbud fra flere ulike aktører. Det er veldig spennende, og vi satser på å komme igang med oppgraderingen våren 2022.

Like ved barnehagen er det også en badestrand vi kan besøke og utforske, og vi har store friområder i umiddelbar nærhet til barnehagen vi kan besøke. Vi har noen faste turmål som vi ofte besøker.